24 Mayıs 2012 Perşembe

Mini Bir Elveda... Kanserin Elinden Tutup Yürümek

Kendimizi küçük birer bilim adamı gibi hissetmemize neden olan, Fen bilgisi derslerinden öğrenmiştik; hücre en minik birimdi.

Bizler, öylesine saf ve hücre dedikleriyse öylesine ufaktı ki; masumiyetimiz izin vermezdi, bir minik hücrenin gelip de milyonların ölümüne neden olabilecek kadar devleşeceği gerçeğiyle yüzleşmeye.

Tutup ellerinden, binlerin, milyonların ve yıkımların yürürmüş meğer; kanserli bir hücre .

3-5 yetişkin bile, bir araya gelerek, toplu hareket edemezken, tek bi hücrenin önünde hızla diz çöken yaşamlarımız...

Bu, tanrının insanlara; "ben varım! sen ki tek bir hücreden ibaretsin ve eğer ben istersem tek hücre ile mezar olacaksın, ayağını denk al" demesinden başka n olabilirdi?!


Seninle tanıştığımda, 3 yaşında bile değildim. Adının n olduğu konusunda bile tam olarak fikrim yoktu. 3 yaşında bir çocuğun elinden babasını alarak, yeryüzündeki tüm renkleri de solduran o şeydin sen.

Babam 27 yaşındaydı, senin elini tutup yürüdüğünde ölüme. fotoğraf albümlerinden aldığım duyumlara göre, her geçen gün, yeni yeni hücrelerine veda ederken, hastalıklı nur topu gibi hücrelere sahip oluyordu.

sahi sihirbaz değildi de neydi benim babam, 27'sinde kanserli dev bi kahraman?!

yine albümlerden edindiğim duyumlara göre, onun yüzü soldukça, solan diğer yüz ise anneminkiydi. Bir bardağı bile avuçlarına sığdıramazken sakat elleri, her geçen gün biraz daha ufalanan, o koca cüsseli kanser kütlesini, kocasını, hayat arkadaşını, evlatlarının babasını omuzluyordu.

artık o; n eski eş, n de eski baba olabilirdi. tüm bedeni zombi istilasına uğramış şehirler gibi gri.

canı; yavaş yavaş 27 yaşında gencecik bir adamı, bir eşi, bi babayı ve evladı terk ediyordu.

Söz konusu olan yaşama tutunmaksa; durmuyordu zaman ve tabi durmak nedir bilmiyordun sen de kanser.

Babamı bizden aldığında, ben daha 2 kardeşimse 8 aylık bir bebekti. O geride asla yaşanamayacak yıllar bırakmıştı. aile olmaktan uzak, çileli zamanlara açılan, gelecek adı verilen o lanetli kapının ardındaysa; sen vardın. açılacak nice kapıların da ardında olacağın gibi.

beline kadar uzayan sarı saçlarıyla halam kanserden öldüğünde 23 yaşındaydı. geride 3 çocuk ve delirmiş bi koca bıraktı. açılan kapının ardında yine sen vardın. yeryüzünde kendimi ait hissedeceğim n kadar insan varsa, birer birer eksilirken, ben artık 21 yaşındaydım. Tutup ellerimden benimle bilinmeze yürümek isteyişini anlamadım. Biz zaten sana ailemizin 2 canını vererek, hak edilmemiş bir bedel ödememişmiydik?!

Yüzüme, tam da gözlerimin içine bakıp, "kansersin" diyen o doktora "haaassiktir ordaaaan" demek istedim. çünkü ben, aylarca farklı farklı hastanelerde arpacık tedavisi için yönlendirilmiş ve kanser denilen illetin gözleri de mesken tutacağından bi haber 21 yılımı geçirmiştim.

kanserli gözlerimin içine baka baka;tıpta çareler tükenmez dediler önceleri, sonra dön bak dediler kimler kurtuldu. Kurtulanlar bir umutken, yeni yeni başka insanların da kanser olacağı düşüncesi, tanrımmm çok korkutucuydu.

yaş, cinsiyet, din, dil ve ırk ayrımaksın kime musallat olacağı konusunda fikir yürütülemeyen, o en kahpe illet değildin de neydin kanser?! 

evet sevgili bilogcuuuum , bu yazıyı sözlükte yayınlamıştım geçenlerde ve sizlerle de paylaşmak istemiştim. eğer sözlük yerine burada yazıyor olsaydım, tahmin edeceğiniz üzere asla böyle titiz seçmezdim kelimelerimi. e n de olsa her tavuk kendi cörtleğinde gıdaklar. kansersiz günleriniz olsun bilogcum. üşüyorum ve sırtımdaki kulunç yüzünden hiç keyfim yok.


Yarın uzun zamandır ertelediğimi bir ameliyatla, kansere son darbemide vurmak üzere buralarda olmayacağım. Kısa bir süre benim dırdırlarım olmayacak yani. idare edin, birbirinizi sevin, anneler lütfen çocuklarıyla olan paylaşımlarını ertelemesin, parasal konular ertelenebilir ama çocuğunuzun büyümesi ertelenemez.

annesine kalkan ele siper olan delikanlıya sesleniyorum; aferin sana şekercim,
karısını kızını döven aciz ve adi yaratıklara sesleniyorum; iyileşip geleceğim balgamzadeler bekleyin ;)
iş arkadaşlarının canını sıkmak için elinden geleni yapan koca totolu az çalışan yağcı şahsiyetsizler siz de bekleyin aslında n kadar içi boş ama hacmi geniş canlılar olduğunuzu size öğretmek için geleceğim,
ve bir de ertelediğim gülüşlerim var onları geri almak için geleceğim.

ufalanarak cam önlerine serpilmiş Patria kişisinden misminnacık elvedalar bilogcum.

80 yorum:

  1. :(
    Çok Geçmiş olsun
    En kısa sürede iyileşirsin inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gölge Yaşam ben de öyle umuyorum :)

      Sil
  2. Hey Patria, seni çok iyi anlıyorum, başıma geldi ordan biliyorum hani :)
    Ameliyathanelerde radyo var, doktor ilacı vermeden önce soruyor tabii "hazır mısın" diye, sen sakın müziği unutma!
    Kurtulacaksın be Patri, ben kurtulduysam sen de kurtulursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok geçmiş olsun. çevremde o kadar çok hastalıkla mücadele eden insan var ki üstelik sadece CA da değil şeker hastalığı da büyük bir dert, kurtulacağım elbette 3 senedir bu ameliyatı bekliyordum. yeryüzü bana yeni bir hayat ve sizlere de daha dırdırcı bir patria sunucak heheh

      Sil
  3. kurtulacaksın tabiki! ödediğiniz bedel fazlasıyla ağırdı.. artık kmseyi almasın alamasın güçlü olalım olmaz mı? kalbime dokundu her kelimesi ben biliyorum bu sözcüklerin döküldüğü eller, akıl o laneti alt edecek.! döndüğünde burda olacağım bekliyorum ona göre=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolu hastanelere özellikle üniversite araştırma hastanelerine düşenler şunu söyler; beterin beteri var. öyle kötü durumda hastalar var ki kendimi hastadan sayamıyorum süper bir dönüş yaparım bol bol dırdır ederiz yine Bc sevgiler, çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. canım umarım hemen iyileşirsin, umut etmekten asla vazgeçme. Allah bir an önce şifa versin inşallah. Git ve gel seni buralarda bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lariencim selam, çok teşekkür ederim. kısa sürede toparlarım diye düşünüyorum zaten yazmadan pek duramam heralde. ameliyatı gözlerimden olacağım ama yazabilmemin pek çok yolu olacak. döndüğümde görüşürüz sevgiler.

      Sil
  5. Patria. Şimdi söylenecek bişiy yok. Döndüğün zamana saklıyorum hepsini. Ama zorda kalırsan sen yine de "elini kalbine götür"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ecehan doktor hatasından ölmezsem meraktan ölebilirim :) şaka bir yana sadece öğrenmek için bile hızla iyileşebilirim. döndüğümde görüşmek üzere, sevgiler.

      Sil
  6. Tüm kelimelerinin altında,kim olduğu ısrarla gözüken Patria:)
    tüm iyi dilek ,dua ve pozitif enerjilerimi sana yolluyorum yarın özel olarak..istersen isteme..:)yine de yolluyorum..

    Allah yardımcın olsun..kolaylıkla atlat inşâllah çocuk..

    D.Zehra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duaların ve güzel dileklerin kalbim ve başım üstüne. reddeder miyim hiç, çok teşekkür ederim ayrıca. nerede varsa dilerim hepsine olsun. sevgiler...

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun :( Acil şifalar dilerim. Alt et şu sinsi düşmanı, dön aramıza sağlıkla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren çok teşekkür ederim, çok iyi bir doktorum var umarım şansım da yaver gider ve hemencik dönerim.

      Sil
  8. çok geçmiş oLsun ... inanıyorum iyileşeceğine
    dualarım seninle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yere düşen çikolata şu saat itibariyle birşey yememem lazım ama nasıl da canımı çektirdin yine :) teşekkür ederim, görüşmek üzere.

      Sil
  9. Dualarım seninle! Geri dönüşünü bekliyor olucaz biz buralarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek bi şeker pia set teşekkür ederim duaların için döndüğümde görüşürüz, sevgiler. size emanet he buralar :))

      Sil
    2. Merak ettim seni... Nasılsın?

      Sil
  10. Umutla bekliyoruz seni Patria!
    Hemencecik iyileş de dön biloguna :) Fazla özletme ;)
    Gözlerinden öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah şanslı kedicim elimden geldiğince ve elbette tıp izin verdiğince hızla döneceğim. çok teşekkür ederim bunca moral ve sevgi sözleri için. sevgiler.

      Sil
  11. geçmiş olsn cnm bnm ekliyo olucam sesini

    YanıtlaSil
  12. çok geçmiş olsun :( ben de burda seni bekliyor olacağım ve iyileşeceğine adım kadar eminim. Çok özletme kendini sana bol bol dua edeceğim. Sen güçlü bir kızsın bunu da atlatacaksın:)

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun,yaşam kimilerine böyle tuzaklar kuruyor maalesef ama siz bu tuzakları atlatacak kadar güçlü ve akıllı bir kızsınız sanırım.

    YanıtlaSil
  14. hiii! çabucak dön gel tamam mı patria?
    bekliyorum bak. dönücem de dedin zaten. yine de söyleyelim.
    çok sağlıklı ol. çok çok çok sağlıklı ol.

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun.. El ele verip ayaklanan hücrelerin ellerini koparda gel..

    YanıtlaSil
  16. Şşşttt!
    Tersini bile düşünme! Bak bana, tosun gibi oldum, atlattım kemo'lara dayılandım, onları medyum Keto'ya çevirdim, yalnız değilsin, kaderdaşız! Herşey iyi olacak.
    Dualarımızla.

    YanıtlaSil
  17. geçecek hepsi bitecek..Kışlar bitti bitiyor aynı senin savaşın gibi..Önümüzde bol güneşli bol pırıltılı mis gibi bir yaz mevsimi var nasipse....Allah'ım korusun seni.Beklemedeyz :D

    YanıtlaSil
  18. ertelediğin gülüşlerini katlanmış bi şekilde yaşayacaksın güzellik! patria ya da bu yakışır zaten yahu:)en en ama en kısa zamanda geleceğini biliyorum.Şans ve dualarımız seninle..geçmiş olsun şimdiden.Hep gülümse:)

    YanıtlaSil
  19. Önce allah'tan şifalar diliyorum. Unutmamalısın bütün blog arkadaşlar seni çok seviyor.

    YanıtlaSil
  20. ahh Patria yenilme zamanla o lanet illete.... geçicek inşallah.
    çocukken özlemle dönmesini beklediklerime derdim "yatıcaz kalkıcaz, yatıcaz kalkıcaz ve sen gelmişsinn"
    ve şimdide aynen öyle diyorum yatıcam kalkıcam yatıcam kalkıcam bir gün bi bakmışım gelmişsin :))

    YanıtlaSil
  21. Her şey çok güzel olacak. Ertelediğin gülüşlerin kat be kat fazlasını alacaksın döndüğünde. Çok çok geçmiş olsun; olacak ta zaten. Geçicek. Bütün dualarımız bu patria kişisiyle... :)

    YanıtlaSil
  22. geçmiş olsun. ben geri geleceğine ve gereken kişilere hadlerini bildirmeye devam edeceğine inanıyorum. dualarım seninle..

    YanıtlaSil
  23. Rabbim yar ve yardımcın olsun inşaAllah
    şifa bekleyen tüm hastaların da...
    en kısa sürede buradan güzel haberlerini almak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  24. geçmiş olsun, tüm iyi dileklerimiz senin için , her şey çok güzel olacak buna inan ;)

    YanıtlaSil
  25. Çabuk dön.

    Geçecek biliyorum.

    YanıtlaSil
  26. Dayatılanla Yaşayının paylaşımında okudum ve ben de geldim sayfana..
    Ben de hastanelerin sevimsiz kokulu koridorlarından epeyce geçtim.. İnanıyorum ki geçtiğin ve ardında bırakacağın ameliyathanenin soğuk koridorundan ısınacağın ve sıcak umutlarla bizi aydınlatacağın bir ışık ile geleceksin odana.. yani buraya ..
    biz seni bekliyoruz .. görüşmek dileğimle... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  27. Çok geçmiş olsun . Bir an önce sağlığına kavuşup yeni yazılarınla bizlerle olacağına inanıyorum. Allah'tan acil şifa diliyorum . Dualarım seninle

    YanıtlaSil
  28. yazıyı dün okudum. okudukça gözlerim doldu. kendimi zor tuttum..dün bişey yazamadım. sen hem iyi hem cesur hem dobra bir insansın.iyi kalpli güzel patria, lütfen iyileşip geri dön.sende zaten söz verdin geri geleceğine..kötülükle savaşta iyi insanları yalnız bırakma..

    YanıtlaSil
  29. GEÇECEK...
    ALLAH BÜYÜKTÜR...
    CANIM DUALARIMIZ SENİNLE...

    YanıtlaSil
  30. geçmiş olsun... geçip gitti geri gelmeyecek hiç özlenmeyecek heheheee defettin :)
    ben yazını gördüğümde büyük ihtimalle sen çoktaaaaak o hücrelerden sonsuza kadar kurtulmuşsundur o yüzden HOŞGELDİN :)

    YanıtlaSil
  31. Ben de teyzemi kaybettim ve iki kızı ve bir de kız torunu da annemizden miras dedikleri bu illetle mücadele ettiler.Yüksek risk grubundayım ben de.Tıp hızla çare arıyor şükür ki ve sen de kazananlardan olucaksın inşallah.
    Dualarımız seninle,geçmiş olsun şimdiden.

    YanıtlaSil
  32. Kalkıp da ne yazına edebi şekilde ' şöyle olmuş böyle olmuş ' diyebilirim. Ne de işin duygusal kısmına yorumlar yapabilirim. Hiç biri... Çünkü hepsi o kadar etkileyici ki!
    Buradan anladığım kadarıyla, ve diğer yazılarında da gördüğüm çıkarımlarından anlıyorum ki, çok çok özel birisin.
    Ben bu yazını okumadan birkaç dakika evvel maillerime bakıyordum, 27 mayısta saat 1'de galatasaray lisesi önünde lösev toplanıyormuş. Demem odur ki, orada da benim gibi sana şans dileyen yüzlerce arkadaşın olacak o gün.
    Geçmiş olsun demek fazlaca sahte geliyor bana, sonuçta ne kadar dersek diyelim orada tek başınasın. Yapabileceğim bir şey yok ama, dediğim gibi orada sana da iyi dileklerde bulunan bir çok arkadaşın olacak...
    Yine yaz olur mu? görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. canım geçmiş olsun hep olumlu şeyler düşün olur mu moralini bozma ben düd düd düriyelerine gelip yazacağını biliyorum:)

    YanıtlaSil
  35. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. Çabuk iyileş lütfen. O aptal hücreleri ezim ezim ez ve geri dön..

    YanıtlaSil
  36. OLAMAZ :(
    iyileşmen lazım, iyileşmelisin, güçlü birine benziyorsun, inşallah iyileşirsin herşey düzelir... ama ne olursa olsun, "Gülümse" ölümü yen! bütün kalbimiz seninle :(

    YanıtlaSil
  37. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum..Sen güçlü birine benziyosun, halt etmiş o hücre...

    YanıtlaSil
  38. çok geçmiş olsun!
    her şey yoluna girecek ve çok güzel olacak!
    sonra ben senin yeni yazılarının en müptelası kişi olacağım!
    sevgiler ve kocaman kocaman sağlık bombardımanı benden!

    YanıtlaSil
  39. Selam seni zaman zaman okuyordum az önce Dayatılana uğradım..:))Sağlığın için iyi dileklerim seninle.
    Bak bu kadar sevenin varken iyi olumsuz düşünme gibi bir lüksün olamaz.
    en kısa zamanda aramızda olmanı istiyorum..:))
    Geçmiş-gitmiş olsun canım şimdiden..:))

    YanıtlaSil
  40. çok geçmiş olsun..bir an önce atlatıp o illeti dönmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
  41. şekercim az önce takibe aldım, kocaman öptüm gözlerinden çabuk iyileş olur mu ?

    YanıtlaSil
  42. Geçmiş olsun! Geçecek! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  43. "ben varım! sen ki tek bir hücreden ibaretsin ve eğer ben istersem tek hücre ile mezar olacaksın, ayağını denk al" ne doğru bir cümle :( çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  44. inşallah kısa bir süre sonra geçmiş olacak canım moraller hep yüksek olacak biz de blogdaşların dualarla yanında olacagız:)) tez zamanda gelesin:)

    YanıtlaSil
  45. ve bir de ertelediğim gülüşlerim var onları geri almak için geleceğim.

    tüm gülüşlerin seni heyecanla bekliyor olacak iyileş ve dön.

    YanıtlaSil
  46. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
    dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  47. dualarım seninleeeee iyileşeksin eminim bennn güçlüsün sennnnn : ))

    YanıtlaSil
  48. Eskisinden daha iyi şekilde aramıza döneceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum. Ha bi de bir çift lafım var sana: sen pis falan değilsin tamam mı! Sen çoğunluğun çıkaramadığı sesi, göremediği gözü, hissemediği kalbisin. Sen birçoğunun hayatı boyunca hiç kullanamadığı cesareti, dürüstlüğü, dobralığı, vicdanı, insanlığı, duyarlılığı hakkını vererek kullanan minik tatlı bir cadısın. Ve biz seni çok seviyoruz. Bugün o ameliyatta kalbimiz seninle birlikte çarpıyor olacak. Hissedeceksin. Aaa hakkaten lan hissettim diceksin bak gelince.

    Sevgiler en içten bi yerlerden...
    İçimden geldi, yazdım.
    Öyle işte...

    http://supercellma.blogspot.com/2012/05/bugun-tum-dualar-patria-icin.html

    YanıtlaSil
  49. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin. Şuan bizim ailede de annem için veriyoruz bu mücadeleyi... Zor ama iyileşmesi olan bir hastalık. Dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  50. Yazdıklarınız çok duygulandırdı beni. Kaybettiklerimiz için Allah herkese sabır versin. Hastalığını bir an önce yenmen dileğiyle, acil şifalar dileriz.

    YanıtlaSil
  51. Gitme sakın ama sakın terk etme sevdiklerini !
    Gözlerim yaşlı, boğazımda lanet olası bir yumru var, gitmeeee.!
    Henüz yeni tanıdım seni paylaşacak onca şey var daha gitmee.!
    ...
    üç nokta bırakıyorum, gelince tamamlarsın sen,
    Tanrıma senin için el açıp dua edeceğim , sağlıcakla güzel dostum...

    YanıtlaSil
  52. Rabbim inşallah bize daha güzel yazılarını okumayı nasip eder. Bekliyor olacağım burda Unutma.

    YanıtlaSil
  53. bugün okudum ... Herkesin bir hikayesi var sizinkine eşdeğer ... Sanıyorum onun için çok kişi var , geçmiş olsun derken bunu yürekten söylüyorlar , bu süreci onlar da yaşadıkları için ... Çok kocaman geçmiş olsun ... Hastaneden çıktığınızda kaldığınız yerden hayatın güzelliklerine devam etmenizi diliyorum ... Sevgiler ,

    YanıtlaSil
  54. Seni bu kadar geç tanımış olmak beni üzse de döndüğünde telafi edeceğime inanıyorum. Söylenecek çok fazla bir şey yok. Eminimki ameliyatın iyi geçti ve sen daha güzel bakan gözlerle burada olacaksın.

    YanıtlaSil
  55. Cok gecmis olsun ve iyi olacaksin nokta !

    YanıtlaSil
  56. güzel haberlerini bekliyorum ben de herkes gibi. dualarım seninle!

    YanıtlaSil
  57. umarım en kısa zamanda sagşıgına kavusursun

    YanıtlaSil
  58. ama ben yeni okudum. çok ok gemiş olsun. atlatmayacak insan değilsin. birini tanımak için onun yakınında olmaya gerek yok. hatta yazdıklarını okuyan ve anlayan biri cevrendekilerden cok daha iyi anlayabilir tanıyabilir seni bazen. sen bunu atlatamayacak biri değilsin. ^.^ yine en güzel yazılarında görüşecegiz.

    YanıtlaSil
  59. Çok geçmiş olsun. Ne söylenir böyle bir durumda bilmiyorum, en beceriksiz olduğum konulardan biri çünkü. İyi haberlerini ve seni tez zamanda bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  60. çok güçlüsün..
    ezip geçip geliyorsun buraya..
    iyi haberlerinle birlikte..
    seni seviyorum :)

    YanıtlaSil
  61. Kanser de neymiş peh,son tahlillerimde süper yahu diyerek taklalar açan Patria kişisinden merhaba bilogcum başlıklı yazını şimdiden görür gibiyim..Umutla kal,çabuk gel..

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  63. çok geçmiş olsun.
    pişman edeceksin o hücreyi ben inanıyorum..

    YanıtlaSil
  64. Çok başka yerlerden dönüp dolaşıp buldum burayı. Sadece bu yazıyı okudum. Tanışmıyoruz ama yine de: geçmiş olsun demeden gitmek istemedim. Laf olsun diye değil kalpten söylenmiş bir söz. Geçmişte kalsın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  65. Ben kanserin ardında bıraktığı soğuk bir bedenle tanışyığımda 12 yaşındaydım..
    Kardeşim ise kanserden öldüğünde 3..
    Ama nice iyileşenler gördüm, umarım sende onlardan biri olursun..
    Tez zamanda iyileş tez zamanda o illeti ben ve kardeşim adına da yen ve gel..
    Rabbim sana Şafi isminin sırrı hakkı için sana şifa versin.. (amin)

    YanıtlaSil
  66. Patria, yaşadıklarını okurken, babana,halana,sana.. tüm hastalıktan kurtulmak için deva bekleyen hastalara ağladım. Yitip gidenlere ağladım. Çok çok üzüldüm Patria, ama her şey geçecek, hepsi bitecek. Sen Kanserin elinden tutup gitmeyeceksin ve gülüşlerini geri alacaksın.

    Sevgiler...
    NOt: Seni kocaman kucaklama istediği duyan, 29 yaşında bir anne..

    YanıtlaSil
  67. Cok gecmis olsun, zaten bir sonraki posttan anladigim kadariyla gecmis bile?
    kansere bile boyle mektupmu yazilir, hep moralini boylesine yuksek tut hicbirseye pabuc birakma ;)
    sevgiler

    dipnot: gozde kanserini de ilk kez duyuyorum, hemde bol bol arpaciklarla kafayi yedigim su donemde, tirsmadim desem yalan olur :)

    YanıtlaSil
  68. Geçmiş olsun..
    En yakın zamanda aramıza dönmen dilekleriyle..

    YanıtlaSil

yiosa siz de yazın...
hatta yazmazsanız küserim, ciddiyim !