26 Temmuz 2012 Perşembe

Boğa burcuyla zayıflayın

"Kızına gönül verdim darılma hanım teyze" konseptli Patria kişisinden pek bi selamlar bilogcum.

bugün sizlere asrın kıyağını yapmak üzereyim, çok ballısınız yine hınzırlar. Kızılayımız tarafından dağıtılan misminnacık kot şortları giymeyen kızların ıslak incir dallarıyla dövüldüğü bu zor günlerimizde başka neyden bahsedebilirdim di mi?!


Bildiğiniz üzere günde 2 gergedan ve 1 fil yemek suretiyle zayıflığımı korumaktayım. Alnıma yazılmış bi kere bu artık yapcak bişey yok, hasetlik etme da bilog!


Neyse "n yersek tüm gün acıkmayız" temalı sırlarıma gelecek olursak öncelikle elinize bir kalem kağıt alın, zeki olanlarınız zaten beynine yazacak onlar devam eden satırları takip etsinler.

projemiz için gerekenler:

  • 1 adet bütün halde boğa burcu insanı (Aslan burcu da olabiliyor, denenmiş)
  • 1 tutam saçmalık
  • 1 sms
Tarif:

  • Bütün haldeki bir boğa  burcu insanına saçma bir takım sözler içeren tek bir sms gönderin ve o sizin canınıza öyle de bir okur ki, öyle büyük porsiyon laflar eder ki, zaten başka bir şey yiyecek yeriniz falan kalmaz. Aman da moralimiz nasıl iğrenç bozulur böyle resmen o güzelim fönlü saçlarımız saçak saçak olur bir an da deneyin görün.

DipDip:Olay bu yani bulun bir Boğa burcu kişisi ve azcık sinirlendirin hele de akıllı bir insansa aman diyorum neler neler yedirir size. bal olsun bilog güzel diyetler dilerim.

21 yorum:

  1. fotoğraftaki kız sen misin? adaksjdajkhfd
    aynı şey aslan burcu için de geçerli patria. 2 gündür yemeden içmeden kesildim -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok şekercim bir Patrialı asla ve asla kendisini bilogunda ifşa etmez :)

      yesene yahu yemedin diye madalya vermeyecekler :) yemediğinle kalıcaksın.

      sevgiler

      Sil
    2. iyi tarafından bakıyorum belki 100 gram kaybederim :p
      ya da seni yesem tatlılıktan ölüceksin çünkü bir gün. <3

      Sil
    3. heheh nutella kavonozundan uzak dur hüzünsele bağladığın anlarda. 100 gr itinayla geri döner bak demedi deme :)

      Sil
  2. Boğa burcu musun? Yoksa boğa burcu insanından muzdarip mi?
    Çok doğru bir tespit olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok koç burcuyum. n haddime muzdarip olmak :) gözlemler işte.

      Sil
  3. Senden her ewde bi tane olsa nolurdu reyis???? İnsanın ömrünü uzatırsın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her evde olmaya karşıyım açıkçası. Reyis diyip durma da!

      Sil
  4. Çok haklısın bir boğa burcu insanı olarak onaylıyorum bazen bu durum benim işime çok yarasa da ben sevmiyorum bu huyumu
    Adamı doğduğuna pişman ediyorum biraz zaman geçince ben pişman oluyorum
    nolcak böyle Patria de bana da!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o boğalara özgü sinirli anlarında söylenen SAKİN OL laflarını duymamaya çalışmak iç açıcı olabilir :)

      çıkar öfkeni acıma da :)

      Sil
  5. Bir aslan burcu kadını olaraktan sinirlendiğimde karşımdakine neler yapabildiğimi düşününce evet evet bu formül işe yarayailir. Boğa burcu erkeklerinin aktivitesel anlamda zayıflattığını biliyordum ama bir de kızdırıp diyetini deneyelim baaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh hayırlı denemeler pek bi super selmacım :D

      Sil
  6. heeey piç kurusu.
    ismini değiştirmişsin.
    hatırladın mı ben deep.
    rastgele gezerken buldum seni.
    bikaç eski yazını okudum.
    sevindim gördüğüme.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman da aman :)
      evet değiştirdim :) iyi ki de bulmuşssun kaybetme daha, ben de çooook sevindim. hoşgeldin yeniden :)

      Sil
  7. bak ya hınzır seni :P
    tarif süpermiş söyleyeyim herkeşlere (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi söylemelisin, kimse aç kalmasın ya da kilo almasın :))

      Sil
  8. yüzde yüz çalışıyor lan biliyom ben :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh kilo verme kız sen uzak dur o burçtan :)

      Sil
  9. Aa, ben anormalim o vakit.. Çünkü üzülsem, sinirlensem, öfkelensem ya da moralim bozulsa bulduğum şekerli şeyleri acımadan yerim valla :) Normalde yemediğim için ters tepki yapıyor olsa gerek :D

    YanıtlaSil
  10. bir boğa burcu olarak çalıştığına garanti verebilirim :)

    YanıtlaSil
  11. Ben bu tarifi biliyorum denedim pek güzel diyemesemde doyuruculuğu kesin ! :)

    YanıtlaSil

yiosa siz de yazın...
hatta yazmazsanız küserim, ciddiyim !