4 Mayıs 2012 Cuma

kilo aldırmayan atıştırmalıklar



Babasızlığımın verdiği yetkiye dayanarak kendimi insanlığa bir süper kahraman olarak adadığım günden beri, diğerleri için neler neler de yapabilirim acaba diye düşünmeden bir an bile geçirmedim bilog.

Sevgilisinden henüz ayrılanlar, aldatıldığını düşünenler, mobing stresi yaşayanlar, iş bulamayanlar, tırnağı kırılanlar, sınav telaşı yaşayanlar, yüzündeki tepsi kadar sivilcelerle
uğraşanlar, çapak sorunu yaşayanlar, dönen kılların mağdurları ve kepek sorunu olanlar için dev hizmetim!

Biliyorum her biriniz nedenli hatta nedensiz bir şekilde tatlı krizleri yaşamaktasınız. Acaba hangisini yesem biraz daha az kalori alırım, şunda şu kadar yağ var bunda bu kadar bilmem n var derken neredeyse tahtaları yakacaksınız.

İşte bu aşamada süper kahramanınız Patria kişisi devreye giriyor ve size formülü söylüyor. Bu tasarım cambazı tatlılar aslında kilo aldırmıyor canlarım. Evet gerçekten kilo aldırmıyor. Nasıl mı?

Şimdi direk pastaneye gidiyorsunuz, bir kutu makaron alıyorsunuz mesela. Alıp derhal eve gidiyorsunuz, malum havalar ısındı cıvımasın o enfes kreması. Eve geldiğinizde şık bir servis tabağına makaronları koyup  karşısına geçiyorsunuz ve asla yemiyorsunuz. Olay budur canlarım. 

Hayatımın 3 senesinde bu yöntemle asla ve asla kilo almadım. Kalan 5 senesinde ise bir öküz büyüklüğünde çikolatalı pasta yesem de yine kilo almadım. 



23 yorum:

  1. harikasın patria enerji depoluyorsun insana adeta :D

    YanıtlaSil
  2. şurda zayıflamak için götünü yırtan biri olarak ayıp ama demek istiyırum!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah şekercim o bahsettiğim 3 sene ben de mücadele ettim. sahiden yemedim ve 38 kilo oldum sonra töbe ettim diet ve türevlerine. spor ve bedeninin ihtiyaç duyduğu doğru beslenme modeli eminim işe yarayacaktır.

      Sil
  3. Koklasak ta yeter diyorsun ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer kilo almak istemiyorsan sahiden koklamak ve izlemekle yetinmek lazım :/

      Sil
  4. Hahahahaha ay hevesle bekliyordum sonucu görünce koptum :D

    YanıtlaSil
  5. Artık eski bloguma yazmayacağım, yeni blogumdan devam edeceğim:

    http://doyouknowhoim.blogspot.com

    :)

    YanıtlaSil
  6. canım bebegim bana cok kilo aldıran çok zararlı şeyler öner. benim en az 5 kilo almam lazım. şeker krizi yaşadıgım dogrudur. ilaç kullanıyorum çünkü kilo almak için. mecburan( doktor reçetesiyle tabii) ilaç da hem kafamı güzel yapıyor hem deli gibi acıktırıyor. abanıyorum kazandibine baklavaya dolmalara sarmalara. ama almıyorum kilo ya. hastaneden hastalıktan resmen su an 39 kilo 400 gramım. abartmıyorum. eskisi gibi 45 kilo olmam lazım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir benzerlik daha :)
      aynı durumdayım öküzler gibi gergedanlar gibi yiyorum ama alamıyorum :/

      ama ben düzensiz sık sık beslenenlerdenim. belki düzenli yemeye başlarsak düzelebiliriz şekercim.

      Sil
  7. Ya yemedın almadın anladıkta su 5 sene okuz buyuklugundekı pastalar nasıl aldırmadı:)) haa dersenkı pasta degıl okuz aldırmadı onu anlarım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 sene boyunca yemeyerek tüm metabolizmamı bozdum aşırı spor da vardı tabi :/ ondan sonraki 5 sene boyunca asla kilo alamadım işte. çok yiyorum ama alamıyorum malesef. e tabi öküzlerin de dönemsel etkisi olabiliyor :)))

      Sil
  8. ödüllendin,detaylar ''beni sizler var ettiniz ^^ versatile blogger '' adlı postumda :)

    YanıtlaSil
  9. Haha :D Ben de bir an umutlanmıştım acaba var mı öyle bir şey diye :P
    Üzüldüm şimdi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aooov üzülmüyoruz bi kere. öyle bir şey var ben 3 senemi öyle yaşadım şekercim. dene bi olur mu :)

      Sil
  10. ben o tatlı miniş miniş görünüşleriyle yeterince doydum zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biloguma hoşgeldin kahve çekirdeği ve şahane duruyorlar evet :)

      Sil
  11. O kadar büyük umutlarla açmıştım ki yazıyı dumur olmadım desem yalan olur :)
    Şimdi ben o makaronları minnak kapkeykleri alsam ve oturup baksam da kilo alırım. Sürekli oturmaktan o sandalyenin yumuşak kısmına değen münasip yer büyümüyo mu zaten? Bence koşarak bakmalıyız. Evet.

    YanıtlaSil
  12. hahahaaa nasıl umutla okudum =p bogazını tut diyorsun yani =D

    YanıtlaSil

yiosa siz de yazın...
hatta yazmazsanız küserim, ciddiyim !