12 Mart 2012 Pazartesi

susuz hayat

yazdan yaza su tükettiği için, böbrekleri tarafından cezalandırılan pickurusundan selam bilogcum...

giriş saçmasından da anlayacağınız üzere o kadar su içmiyorum ki; benim o şirin narin ve sevgi dolu böbrekciklerim baş kaldırdı ve kendimi hastanede buluverdim geçen gece. doktor kişisi henüz uzman olmadığından popişime bi ağrı kesici iğne yaptı ve "hadi naş bebeğim uzmana gel ki görem" dedi. 

neyse ertesi gün de bizim sözlüğün zirvesi var. o iğrenç sancılarıma rağmen salına salına katılmam lazımdı çünkü söz vermiştim. bi pickurusu söz vermişse
bilinmesi gereken ilk detay her n olursa olsun tutacağıdır. e tuttum tabi doğal olarak. o kısmını da geçiyorum. kendimi anneme gününmün nasıl geçtiğini özetler gibi hissetim lan hahah. bildiğiniz üzere annelere gün özeti geçilirken; asla özel detaylara girilmez, kendinden emin ve katı bir ses tonuyla "takıldık işte şekercim" denilir yan bakışlar eşliğinde. gayet meraklı olan Türk annesi bu şekilde püskürtülür bildiğiniz üzere.
özete gelecek olursam; su için benim sevgili düriyelerim. cildiniz için, iç organlarınız için, stresten arınmak için, saçlarınız için, hani herşey tamamsa hatrım için dikin kafanıza lıkır lıkır için. sahiden önemliymiş lan.  ben de tırnaklarım neden böyle cort diye kırılıyorum diyorum alın size bi bahane daha bilogcum. tırnaklarınız kırılmasın diye de su için! başka bahanesi olan????

15 yorum:

  1. Aynen banada olmuştu öyle ya, doktora gitmeyede korktum üç gün ağrıyan bobreklerle dolandım, iflasa az kalmıştı herlde, sevgilimin tavsiyesiyle limonlu su içmeye başladım, tıp okuduğu için vardır bi bildiği dedim içtim, bi kaç saat içinde ağrım hafifledi bir gün sonrasında bişeyim kalmadı doktorada gitmedim. Tavsiye ederim bi dene istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. limonlu soda ile alıştırmaya başlayabilirim hahah teşekkür ederim öneri için doktora gitmeye üşeneceğim kesin bu öneri işe yarayabilir :)

      Sil
  2. bol sıvı tüketilmesi iyi güzel hoş ama gece uykusu ne olacak?
    Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aooov evet uyku konusunda mutlaka yazacaklarım var özellikle dişi takipçilerimin bilmesi gereken detaylar paylaşacağım. çok iyi oldu hatırlattığın teşekkür ederim :)

      Sil
  3. üff benim bu yaa:( zorla içiyorum resmen. şişe dolaştırıyorum yanımda sürekli ki aklıma gelsin. anca o işe yarıyo onu dene sen de:/ geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ofisteki çaycı ablamız gün içerisinde n kadar su içtiğimi takip ediyor ve cimcikleyerek anımsatıyor :D hahah iç sen de aman diyorum ben fenayım çünkü :(

      Sil
  4. Cık cık cık, gününü annene özetler gibi anlatman hiç hoş değil :) Böbrek ağrısı berbat bişey, suyla barışık yaşamama rağmen çok çekiyorum. Bu arada her şuram buram ağrıyor diyene ayy sorma bak bende çekiyorum yorumu attığımı farkettim :s Çanlar benim için çalıyor anlaşılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahha mevsimden dolayıdır o. o kadar sevimsiz ki havalar insana kendisini dinleyecek yeteri zaman kalıyor. ay şuramda bi kitle mi var yoksa diye bedenimizde hasar yaratacağımız yegane mevims; kış. ama az kaldı kurtuluyoruz :)

      Sil
  5. çok geçmiş olsun.
    bol bol su içmen lazım,
    hayırlı geceler,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim şekercim evet içmemiz şart, ben stoklardan kullanmışım bunca yıl ve artık nortingen hahah :)

      Sil
  6. bu su konusunda herkes dertli anlasılan,abartmıyorum şu yaşadığımız kış kış aylarında üç gün boyunca su içmediğim oluyor,ha su ihtiyacını karşılayacak pek fazla sıvıda tüketmiyorum,aklıma geliyor birden o zaman içiyorum.şu ana kadar bir yerlerden patlak vermedi ama seninki gibi bi durum her an benım de basıma gelebilir..

    YanıtlaSil
  7. boşluk günaydınnnn. ben haftalarca içmeyebiliyorum ki aslında marifet değil bu:/ sabaha kadar acildeydim söylemeden edemiycem SU İÇİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydın mı,sen beni yanlış mı anladın,galiba geçmiş olsun demeyi unuttuğum için sert yaptın,geçmiş olsun.su içmemek marifettir diye birşey demedim ki bunu bana söyledin.bol bol su tüketmek dileğiyle,başka şeyleri tüketmeyelim de!

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun (geçtiyse :) )
    Suyun önemini geçen sene keşfettim bende, artık ufak pet şişemi yanımdan ayırmıyorum, kışın zor oluyor ama alışıyor insan :)

    YanıtlaSil
  9. ben de gün içinde ancak işyerinde bi şişe suyu zor bitiriyorum yazın neyse de kışın hiç içilmiyor yea.
    Ama hakkaten insan suyun eksikliğini de bi zaman sonra doktorluk olmadan da hissediveriyor accık accık..
    geçmiş olsun bu arada;)

    YanıtlaSil

yiosa siz de yazın...
hatta yazmazsanız küserim, ciddiyim !